25 Eylül 2014 Perşembe

Lensler

Herkese merhaba :)
Bundan 1 veya 2 ay önce lens kullanmaya karar vermiştim. Benim için büyük bir avantaj olacağını düşünürken ne yazık ki dezavantaj haline dönüştü. Neden böyle diyorum çünkü gözlükten alışılagelmiş bir durum olarak rüzgar karşısında gözlerimi açık tutabiliyordum, ancak lens kullanmaya başladıktan sonra ne yazık ki rüzgara karşı gözlerimi kısmak ve elimle korumak zorunda kaldım. Güneşe karşı alerjim olduğundan dolayı gözlerim lens kullanımından sonra çok daha fazla sulandı ve kaşıntılar oldukça fazla bir şekilde arttı. Tüm bunların üstüne bir de bilgisayar karşısında bana sorun yaratması ve gözüme bir perde olarak inmesi sonucunda daha fazla lens kullanamayacağımı anladım ve çıkartıp attım.

Dezavantajlarının haricinde belki avantajları da vardır ancak bunları yaşayamadım. Evet, belki gözlüklerden kurtulup etrafı bir çerçevenin arkasından değil de sade olarak görmeye başlamış olabilirim ancak dezavantajlarının yanında bunlar çok ufak kalıyordu.
Lens kullanmayı düşünenlere tavsiyem şu şekilde olacak; öncelikle eğer ki alerjiniz varsa kesinlikle kullanmadan önce iki kere düşünün ve doktorunuzun tavsiyelerini önemseyin. Göz oldukça önemlidir kullandığımız veya kullanmayı düşündüğümüz ürünlere çok fazla dikkat etmek gerekmekte :)

1 yorum:

  1. Ben yaklaşık bir yıldır lens kullanıyorum ve hiçbir problemle karşılaşmadım. Çok memnunum

    YanıtlaSil