30 Kasım 2014 Pazar

Kitap ve Film Önerim

Herkese merhaba :)
Bugün sizlere bir film önerisinde bulunacağım. Aslında aynı zamanda kitap önerisi de olacak çünkü filmi izlemeden önce kitabı olduğunu bilmiyordum...

Gelelim konumuza :)
Filmin ismi If I Stay (Eğer Yaşarsam) çok acıklı romantik filmlerin aksine farklı heyecanlar katarak aşkı anlatmakta...
Adam ve Mia'nın aşklarının arasına kötü bir trafik kazası girmektedir. Mia'nın ruhu hastanenin içinde dolanırken ailesi hayatlarını kaybeder. Yalnızlığın ortasında yeniden yaşama dönmemeye karar veren Mia, Adam'ın çabaları sayesinde yaşama geri döner...

Çok fazla açıklama yapmak istemedim çünkü kendinizin izleyip görmesinizi isterim. Kendi düşüncelerinizi bana bildirirseniz çok mutlu olurum :)
Eğer ki kitabın olduğunu filmi izlemeden önce bilseydim kesinlikle önce kitabı okurdum. Çünkü kitabı okumak filmi izlemekten çok daha iyi olduğunun düşüncesindeyim :)
Belki tavsiyem ile kitabı okursunuz çok memnun kalacağınızdan eminim :)

2 yorum:

  1. Tamamen bir If I Stay hayranı olduğumu söyleyebilirim. Özellikle Adam hayranlığım hala devam ediyor. Bence herkesin okuması lazım.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşımla birlikte ne okusak diye düşünürken, kitapçıda If I Stay'le karşılaştık. Bakalım önce hangimiz okuyacağız diye challenge yapmaya karar vermiştik.İlk önce ben bitirdim hatta filmini bile izledim. Çok etkileyiciydi

    YanıtlaSil