27 Aralık 2014 Cumartesi

Ne Okuyorum?






Herkese selam uzun zamandır yazmaya fırsat bulamadığım bir yazı ile karşınızdayım. :) Oturup saatlerce kitap okumayı seven, boş vakitlerinde genellikle kitap okuyan birisi olduğum için doğal olarak kitaplarla yaşıyorum :) şimdi sizlere favori kitaplarımdan bahsetmek istiyorum. İlk başta tabi ki Marc Levy'nin kitapları geliyor.


Bir gün klasik bir hafta sonu turlamasına çıkmışken bir kitap dükkanına girmiştim. Ne okuyacağıma karar verememişken Marc Levy'nin "Keşke Gerçek Olsa" kitabını gördüm. Kapağı ilgimi çekmişti, daha sonra kitabın arkasını çevirdim ve konusunu okumaya başladım. Çok ilgimi çekmişti, alsam mı almasam mı diye düşünürken denemekte fayda var diyerek satın aldım. Eve gelip okumaya başladım ve Marc Levy o anda en sevdiğim yazar oldu. Hem aşk hem de macera bir aradaydı bu kitapta. Daha sonra bu kitabın devamı olduğunu gördüm ve bitirir bitirmez onu da satın aldım onu da aynı heyecanla okudum, diğer tüm kitapları da benim için hiç değişmedi. Hep aynı heyecanla aynı sevinçle okudum herkese kesinlikle tavsiye edeceğim bir yazar :)







Bir diğer okuduğum yazar ise Tess Gerritsen. Bir önceki yazımda imza gününden bahsetmiştim, çok sevecen bir yazar olduğu kadar kitapları da insana çok farklı bir heyecan katıyor. Adrenalin romanı arayanların kesinlikle okumasını tavsiye ederim. Hatta Cnbc-e'de Rizzolu&Isles dizisini de takip edebilirsiniz çünkü senaryosu Tess Gerritsen'ın kitaplarından alınıyor.
Saçma sapan konular ile adrenalin yaratmayarak sürükleyici bir roman sunuyor Tess Gerritsen. Onun kitaplarını satın aldığımda her şeyi bırakıp soluksuz kitap okuyorum, elimden düşüremiyorum. Öyle muhteşem kitaplar yazıyor kendisi :)














Bugünlük yazacaklarım bu kadar kitaplar her zaman yaşamımızda olsun hiç bizden uzaklarda kalmasın. Yepyeni dünyaları görüp farklı heyecanlara tanık olalım. Hatta belki de kendimizi daha fazla kaptırıp kendimizi karakterlerin yerine koyalım :)
Kitaplığımdaki tüm kitapların yeri benim için ayrı. Şu an Tolstoy'un Anna Karenina kitabını okuyorum ondan sonra yeni aldığım Gayle Forman'ın orjinal dildeki kitabını okuyacağım. Özellikle aradığım Where She Went kitabını okumak için heyecanlanıyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder