2 Aralık 2014 Salı

Tess Gerritsen

Herkese merhaba :)
Kasım'da düzenlenen TÜYAP Kitap Fuarı'na gitmiştim. Yayın evlerini gezerken Tess Gerritsen'in imza günü olduğunu gördüm ve ister istemez bir heyecana kapıldım. En sevdiğim yazar Türkiye'ye gelmişti ve saatler sonra bizimle buluşacaktı. Gelmişken görmeden dönmek olmazdı tabi ki :) Hemen imza gününün olduğu yere geçtim ve sıramı beklemeye başladım...


Yanlış hatırlamıyorsam 2 saat kadar bekledim. İnsanlar ellerinde 5-10 tane kitapla bekliyordu o muhteşem yazarı... Sıra bana geldiğinde sanırım biraz heyecanlandım. Heyecanlanmamak elde mi ? :) Çok sevecen ve sıcak kanlı birisiydi. Çok kısa sürse bile yeterli oldu benim için geçirdiğim en güzel günlerden birisiydi :)

Bir kaç gün sonra Facebook'ta Tess Gerritsen'in paylaşımını gördüm. Sevecen yazarımız onu uzun süre beklediğimiz için bizden özür diliyordu. Bir insan daha ne kadar cana yakın olabilir ki :)
Anlatım biçimine hayran kaldığım Tess Gerritsen'ı takip etmeye devam edeceğim :)

2 yorum:

  1. O fuarda ben de vardım, özellikle imza günü için gelmiştim. Tess Gerritsen ile tanışmak çok büyük bir ayrıcalıktı

    YanıtlaSil
  2. TESS GERRITSEN en sevdiğim yazar. Kitaplarını okurken kendimi kaybediyorum, zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyorum. Onunla tanışmak çok zevkli olmalı. Keşke ben de bir gün onunla tanışabilsem. O imza gününe gelmeyi çok istemiştim, bir hafta öncesinde planlar yapmaya başlamıştım ama ne yazık ki tam o gün İstanbul dışına çıkmak zorunda kaldım. Daha sonrasında sürekli paylaşımları takip ettim ama yazınızı daha yeni görüyorum.

    YanıtlaSil